Handelsbetingelser for MyDreams

MyDreams
Roskildevej 40
3650 Ølstykke
TLF: +45 26716664
CVR: 33014643

Betaling

MyDreams modtager online betalinger med; Dankort, Visa/Dankort, Visa, MasterCard, Mobile Pay Online, Visa Elektron, Maestro.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Ved betaling med Visa Elektron og MasterCard Debet, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.
Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

Klarna/Viabill

Du kan gratis vælge at handle med Klarna, når du handler via os. Info om Klarna
MyDreams benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.
Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 

Læs mere her: www.viabill.com/kredit   

 

Levering

Leveringstiden for din ordre er 2-4 Hverdage.
Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark.
MyDreams afsender varer med følgende: DAO – Direkte, DAO – Pakkeshop
Fragtens pris er, uanset vægt, 49 DKK. GLS PakkeShop: 49 DKK. PostNord – Omdeling: 85 DKK

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.
Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

Visse varer kan ikke returneres med normal post.
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste 1000 kr.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til  Officel@mydreams.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til MyDreams at vurdere varens stand.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

MyDreams.dk
Roskildevej 40
3650 Ølstykke
TLF: +45 26716664

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til MyDreams i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
MyDreams dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:
MyDreams
Roskildevej 40
3650 Ølstykke
TLF: +45 26716664
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

Kunde- & Privatlivspolitik

For at du kan indgå aftale med MyDreams, har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Mettemoff.dk og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

 

 

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for MyDreams har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den data ansvarlige i MyDreams er:  Mettemoff.dk

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos MyDreams har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen.
Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.
Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til officel@mydreams.dk.

Forbrugerbeskyttelse

Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

Klagemuligheder

Ved klage skal vores e-mailadresse angives: officel@mydreams.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Naevneneshus.dk.

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform http://ec.europa.eu/odr  

Standardfortrydelsesformular

 

Download Mydreams fortrydelsesformular her

 

Hvad er ViaBill?

ViaBill er en betalingsløsning, hvormed du har mulighed for at “købe nu og betale senere”. Du slipper altså for at betale hele beløbet med det samme. I stedet afdrager du beløbet til ViaBill i overskuelige og rentefrie delbetalinger.

Hvordan betaler jeg med ViaBill?

Alt du skal gøre er at vælge ViaBill som betalingsform, når du gennemfører din ordre. Første gang du betaler med ViaBill, vil du blive bedt om at indtaste nogle oplysninger, så vi kan bekræfte din identitet. Herefter kan du straks se, om du er blevet godkendt til en kredit med ViaBill. Du kan læse meget mere om ViaBill på vores hjemmeside.

Hvad koster det?

Som ViaBill kunde betaler du altid under 10% af ordrens samlede beløb med det samme. Beløbet trækkes fra dit betalingskort, når webshoppen sender din ordre. Resterende delbetalinger forfalder med 30 dages mellemrum. Hos ViaBill betaler du naturligvis ingen renter. Hvis du på et senere tidspunkt udvider din kredit, vil du skulle betale et månedligt kontogebyr. Du kan læse mere om ViaBill og finde svar på mange flere spørgsmål i deres hjælpeartikler.

viabill.dk